BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOSTRE BLOG
Hola a tots!
Som la Carme, la Jordina i la Marta, tres
alumnes de la Universitat Rovira i Virgili que aquest any començem el grau
d’Educació Infantil.
En un futur voldríem crear un impacte positiu
als nostres futurs alumnes, tot i que és difícil arribar a tots. Per això
creiem que amb motivació, esforç i constància ho podrem aconseguir.També tenim
moltes ganes d’aprendre com pensen els infants i com veuen el món a través dels
seus petits ulls. Esperem canviar l’educació actual en la qual només ens
ensenyen a memoritzar coneixements i pensem que s’ha de començar a transformar
des de ben petits.
El nom del nostre blog és una manera de criticar l'educació actual, ja que, com diu Ken Robinson el sistema educatiu actual va ser dissenyat i estructurat en una era diferent va ser concebut en la cultura intel·lectual de la il·lustració i en les circumstàncies econòmiques de la revolució industrial. Tenim un sistema educatiu modelatge en l'interès de la indústria per la seva semblança. Les escoles estan organitzades com fabriques, va ser concebut en la cultura intel·lectual de la il·lustració i en les circumstàncies econòmiques de la revolució industrial. Tenim un sistema educatiu modelatge en l'interès de la indústria per la seva semblança. Les escoles estan organitzades com fabriques, tenen un timbre que sona, instal·lacions separades que estan especialitzades per assignatures, eduquem segons el sistema de blocs, els unim per grup d'edats, com si la seva edat fos la seva data de fabricació, exàmens estarandizdos, etc.
El nom del nostre blog és una manera de criticar l'educació actual, ja que, com diu Ken Robinson el sistema educatiu actual va ser dissenyat i estructurat en una era diferent va ser concebut en la cultura intel·lectual de la il·lustració i en les circumstàncies econòmiques de la revolució industrial. Tenim un sistema educatiu modelatge en l'interès de la indústria per la seva semblança. Les escoles estan organitzades com fabriques, va ser concebut en la cultura intel·lectual de la il·lustració i en les circumstàncies econòmiques de la revolució industrial. Tenim un sistema educatiu modelatge en l'interès de la indústria per la seva semblança. Les escoles estan organitzades com fabriques, tenen un timbre que sona, instal·lacions separades que estan especialitzades per assignatures, eduquem segons el sistema de blocs, els unim per grup d'edats, com si la seva edat fos la seva data de fabricació, exàmens estarandizdos, etc.